Hier vindt u informatie over het inplannen van een afspraakmoment, producten direct bestellen, ophalen, bezorgen en retourneren van producten.

Inplannen van een fysiek bezoek

U kunt zelf een bezoek inplannen om producten te komen bekijken in onze winkel. Helaas is dit zeer beperkt. Daarom vragen wij u om per mail te bestellen als een winkelbezoek niet strikt noodzakelijk is.

Wilt u toch een afspraak inplannen?

Stap 1. Ga naar onze website
Stap 2. Klik op het product waar u interesse in heeft
Stap 3. Vervolgens klikt u op de oranje knop “Plan uw afspraak”
Stap 4. U krijgt een invulformulier te zien, vul deze in. Hier kunt u de (beschikbare) datum + tijd invullen
Stap 5. Klik onderaan op “Reserveren” en uw afspraak staat vast
Stap 6. U krijgt een automatische bevestigingsmail (misschien in uw SPAM-map)

Afspraak annuleren?
Bent u verhinderd? Stuur dan ruim van te voren een mail naar info@bouwie.info om uw afsprak te annuleren. Aangezien de bezoekmomenten zeer beperkt zijn, hopen wij dat u hier zorgvuldig mee omgaat.

Regels tijdens bezoek
Wij hanteren de volgende regels:
– U houdt 1,5 meter afstand
– U draagt een mondkapje
– U parkeert uw auto op het parkeerterrein en komt via de rode deur naar binnen
– U meldt zich bij de kassa, zij sturen u naar de juiste afdeling
– U kunt informatie aan onze verkopers vragen maar dient zelf de producten op een karretje te laden
– Wij hebben tijdsvakken van één uur. Is het uur om, dan dient u de winkel weer te verlaten zodat de volgende klant naar binnen mag.

Product bestellen

Mail uw bestelling naar info@bouwie.info
Vermeld in de mail het volgende:

  • de producten (inclusief hoeveelheid en maten)
  • uw telefoonnummer
  • of u met een auto, bus of kar komt (wij hebben enkele aanhangers te leen, wilt u hier gebruik van maken, geef dit dan aan)
  • Betalingsvoorkeur (bank, contant of pinnen)
  • gewenste afhaaldatum en tijd (wij bellen u voor de definitieve afspraak)

De factuur wordt opgesteld
Onze collega’s maken voor u de factuur en kijken of de gewenste afhaaldatum beschikbaar is. Ook krijgt u een eigen ordernummer, hiermee kunt u later uw bestelling ophalen. Indien nodig vragen wij om een aanbetaling.

Afhaaldatum
U geeft aan welke dag en rond welke tijd u uw bestelling wilt ophalen. Dit kan meestal op zijn vroegst pas 24 uur nadat u de factuur heeft ontvangen. Na het klaarzetten van uw order, neemt Bouwie met u contact op voor de definitieve afhaaldatum/tijd. Wij hanteren de volgende tijdvakken: 

Tussen 8/10.00 uur                        10/12.00 uur                     13/15.00 uur                     15/17.00 uur
Koopavond (dinsdag- en vrijdagavond) tussen 18:00/20:00 uur
Zaterdag tussen 08:30/10.30 uur 10:30/12:30 uur

Betalen via de bank
Als u ervoor heeft gekozen om te betalen via de bank, dan dient het complete bedrag overgemaakt te zijn (tenzij onze collega’s anders vermelden). Het rekeningnummer staat op de factuur. Graag het ordernummer vermelden bij de betaling.

Contante betaling
Als u vooraf aangeeft dat u contant wilt betalen, is dat mogelijk. Indien nodig, vragen wij in sommige gevallen wel een aanbetaling vooraf. Het bedrag van de aanbetaling wordt door de verkoper bepaald. Als u uw bestelling op wilt halen, kunt u bij de winkeldeur aangeven dat u uw bestelling op komt halen én contant wilt betalen, dat kunt u dan ter plekke doen.

Pinnen
U kunt er ook voor kiezen om het bedrag bij ons terplekke te pinnen. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat onze verkoper vooraf een aanbetaling vraagt, dit wordt dan ook met u gecommuniceerd.

Let op:
U kunt u bestelling pas ophalen als u door onze collega’s gebeld bent voor het definitieve afhaalmoment.
Als u eenmaal in de ‘drive-thru’ rij staat, dient u de route af te maken.

Product afhalen

(U heeft (aan)betaald) – Afhaaldatum + tijdsvak
U kunt, op zijn vroegst, 24 uur na ontvangst factuur, uw bestelling ophalen. Bij de bestelling hebt u de gewenste afhaaldatum + tijdsvlak aangegeven. U kunt dan naar Bouwie komen en de route volgen met aanwijzingen. Er staat vanzelf aangegeven wanneer u zich moet melden bij onze collega, waarna u vervolgens door kunt rijden naar het afhaalmagazijn. Let op maximaal één auto tegelijk.

Leent u (kosteloos) een aanhanger van Bouwie?
Als u ervoor kiest om een aanhanger van Bouwie te lenen, proberen wij altijd om uw bestelling alvast klaar te zetten op de aanhangwagen. Geef dit van te voren wel aan bij onze collega bij de kassa.

Product laten bezorgen

*Vanwege de drukte is de bezorgtijd langer dan gebruikelijk. Wij weten vooraf niet exact de bezorgtijd!*

Geef tijdens u bestelling aan dat u het wilt laten bezorgen

  • U dient vooraf het volledige bedrag te betalen, voordat uw bestelling met de transporteur meegaat.
  • Er zijn 3 transportmogelijkheden. Bouwie bekijkt zelf welke van deze mogelijkheden voor uw bestelling van toepassing is
  • Het transport gaat via een externe partij en Bouwie is niet verantwoordelijk voor eventuele schades tijdens het transport.
  • Eventuele extra inpak kosten zijn niet inbegrepen bij onderstaande bedragen

De post
De maximale afmeting is 100 x 50 x 50 cm, verzending is alleen mogelijk binnen Nederland!
Gewicht tot 10 KG: €10,-
Gewicht tot 23 KG: €20,-
1 pak laminaat: €25,- (op eigen risico i.v.m. kleine kans op transportschade)

Koeriersdienst ( Vos Koeriersdiensten in Veen )
Hiervoor betreft het volgende qua afmetingen en gewicht: kan één persoon gemakkelijk uw bestellingen tillen en vervoeren (maximale lengte 3m) en de bestelling bestaat uit een kleine hoeveelheid.

Afm. Kleine hoeveelheden die 1 persoon kan dragen: €75,-Eventuele levering naar België is mogelijk. €100,-

De transporteur (Swijnenburg Transport)
Mocht het gaan om grotere/zwaardere bestelling, dan kunt u ervoor kiezen om het via Swijnenburg Transport te laten bezorgen.

Afm. 120 x 80 cm (pallet) voor o.a. meerdere pakken laminaat = €85,-
Afm. 300 x 125 cm voor o.a. deuren =  €120,-
Afm. 300 tot 600 X 125 cm voor o.a. lange tafelbladen en tuinhout = €140,-
Eventuele levering naar België is mogelijk voor +€50,-

Alle bedragen zijn inclusief BTW. Zowel Vos Koeriersdiensten als Swijnenburg Transport brengt u order niet binnen, u zult dus zelf even iemand moeten regelen die het pakket met u binnen zet.

Product retourneren

Hieronder volgt het nieuwe stappenplan voor het retourneren

  1. U stuurt een mail naar info@bouwie.info met daarin een kopie van de bon, om welk product het gaat, de retourreden en alvast uw bankrekeningnummer
  2. Ook zet u alvast een datum + tijd in de mail wanneer u het wilt komen retourneren
  3. Als Bouwie akkoord gaat met de retour, kunt u op de afgesproken tijd naar Bouwie komen.
  4. U meldt zich bij de kassa. Hier krijgt u een kopie van uw bon. Waarna u vervolgens naar het magazijn wordt gestuurd en de kopie van uw bon af dient te geven aan één van de collega’s.
  5. Hier wordt u product uitgeladen ( en eventueel bekeken )
  6. Mocht alles kloppen, en is het retourbedrag kleiner dan €50,-? Dan maakt Bouwie binnen 7 dagen het retourbedrag naar u over.

Is het retourbedrag groter dan €50,-? Dan wordt er terplekke een tegoedbon uitgeschreven van het retourbedrag

Onze retourregels vindt u hier